Zamówienia przyjmujemy drogą internetową, telefoniczną lub w naszych salonach.
Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od godziny 10 do 17 od poniedziałku do piątku.
Adresy naszych salonów, w których mogą Państwo obejrzeć wzory obrączek i dokonać zamówienia znajdują się w linku poniżej:
Instrukcja zamawiania obrączek ślubnych drogą internetową.
CZĘŚĆ I
- Gdy już wybraliśmy obrączki, które nam się podobają przychodzi czas aby je zamówić.Wchodzimy więc na podstronę obrączek, które nas interesują. Oto przykład wyglądu takiej strony:
- Wybieramy rozmiar obrączki damskiej i męskiej rozwiając listy i klikając na interesujący nas rozmiar:
- Przy niektórych modelach można wybrać próbę złota jaką chcemy zakupić:
- W okienku graweru wpisujemy treść graweru jaki chcemy na obrączkach oraz nazwę czcionki jaką ma być on wykonany. Rodzaj dostępnych czcionek jest tutaj – (kliknij aby zobaczyć dostępne czcionki)Załóżmy, że chcemy mieć imię Paweł na obrączce damskiej, Anna na obrączce męskiej i na obydwu datę 12.12.2014. Grawer ma być wykonany czcionką Script 4L. Prawidłowo wypełnione okienko wygląda więc tak:
- Gdy mamy już wybrane rozmiary i wpisaną treść graweru – wciskamy przycisk „DO KOSZYKA”:
a następnie „Przejdź do koszyka”:
CZĘŚĆ II
Jesteśmy w koszyku, który powinien wyglądać podobnie do tego:
- Wybieramy formę płatnośc:
Do wyboru mamy:
- przedpłatę przelewem (wybieramy gdy chcemy zapłacić za obrączki w całości przelewem bankowym)
- płatność przy odbiorze (wybieramy gdy chcemy za zamówienie zapłacić kurierowi przy odbiorze lub w salonie przy odbiorze osobistym)
- płatność kartą, e-przelewem lub ratalną PayU (wybieramy gdy chcemy dokonać płatności poprzez system PayU – dzięki niemu możemy zapłacić kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub złożyć wniosek o kredyt ratalny)
- wysyłam złoto w rozliczeniu (wybieramy gdy obrączki mają być wykonane z Państwa złota lub chcą nam Państwo wysłać złoto w rozliczeniu)
- płatność PayPal (wybieramy gdy chcemy zapłacić poprzez PayPal.
- Następnie dokonujemy wyboru w jaki sposób chcą Państwo odebrać zamówione obrączki:
Do wyboru mamy:
-
- kurier UPS (wybieramy gdy obrączki mają nam być dostarczone kurierem na terenie Polski)
- odbiór osobisty (zaznaczamy gdy chcemy odebrać obrączki w którymś z naszych salonów w Polsce – zaznaczamy wtedy też miasto w jakim chcemy dokonać odbioru)
- kurier UPS poza granice Polski (wybieramy gdy chcemy aby oobrączki były dostarczone kurierem poza granice Polski)
- Gdy mamy już wszystko zaznaczone wciskamy przycisk „Przejdź dalej”:
CZĘŚĆ III
Jesteśmy na karcie danych kupującego i logowania. Wygląda ona tak:
- Jeśli jesteśmy nowym klientem – podajemy swoje dane wpisując je w rubryki:
- Możemy zamówić obrączki bez zakładania konta (przechodzimy wtedy do punktu 3). Proponujemy jednak dokonać założenia takiego konta. Wtedy mamy później możliwość sprawdzania statusu zamówienia. Aby założyć konto po prostu podajemy hasło jakiego chcemy używać a następnie wpisujemy je jeszcze raz dla potwierdzenia:
- Zaznaczamy, że zapoznaliśmy się z regulaminem (oczywiście po uprzednim przeczytaniu go) oraz że wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia zgodnie z naszą polityką prywatności:
- Wciskamy przycisk „Dalej”:
CZĘŚĆ IV
Jesteśmy na stronie podsumowania zamówienia:
- Sprawdzamy czy wszystkie informacje są poprawne.
- Jeśli mamy uwagi do zamówienia podajemy je w uwagach do zamówienia:
Jeśli uzgadnialiśmy wcześniej jakiekolwiek modyfikacje obrączek, specjalny termin dostawy itp. to właśnie w tym miejscu to wpisujemy.
- Jeśli chcemy poprawić jakieś dane lub wybrać inny sposób zapłaty lub dostawy wciskamy przycisk „Cofnij”:
Jeśli wszystko jest w porządku przechodzimy do punktu nr 4.
- Po sprawdzeniu wszystkich danych i ewentualnym wpisaniu uwag wciskamy przycisk „Wyślij zamówienie”:
GRATULUJEMY! Twoje zamówienie zostało złożone. Ekran powinien wyglądać tak: